Vergunningen

Visdocumenten

Wordt nu lid van HSV Plaatselijk Belang Terwolde.
Hier ben je aan het goede adres voor je VISpas of JeugdVISpas.
De (Jeugd)VISpas is meteen het lidmaatschapsbewijs van HSV Plaatselijk Belang Terwolde. Hiermee krijg je toegang tot een prachtig aanbod aan viswater (zo'n 80% van  het viswater in heel Nederland). Ben je lid van HSV Plaatselijk Belang Terwolde, HVO Vaassen of van Hengelsportvereniging Olst dan mag je ook vissen in de Katerstede te Welsum.

Via de knop: "Vispas bestellen"  (hiernaast) kun je de (Jeugd)VISpas online bestellen, veilig betalen via Ideal of creditcard en direct vissen!
Je ontvangt direct (en per mail) een printbaar Voorlopig bewijs van lidmaatschap (VISpas), met een unieke code. Dit document is een maand geldig. De definitieve VISpas inclusief de lijsten van viswateren worden je automatisch binnen drie weken per post opgestuurd. De definitieve VISpas ontvang je later rechtstreeks van Sportvisserij Nederland die ze produceert.
De lijst met viswater kun je ook downloaden via "Sportvisserij Nederland".

Automatische incasso.
Als lid van HSV Plaatselijk Belang Terwolde kunt u de contributie automatisch laten incasseren,
Begin november wordt dit geincasseerd.
Vul dan alle gegevens goed in .
WIJ WERKEN NIET MET ACCEPTGIRO'S - Personen die geen automatische incasso hebben aangevinkt worden begin oktober verwijderd uit ons adressenbestand (deze personen blijven nog lid t/m 31 december van het betreffende jaar). Wilt U de vispas het volgende jaar weer ontvangen klik dan automatische incasso aan - het scheelt u € 5,-