De Rabobank bestaat 125 jaar en viert dat met € 125,= SportCadeau p.p.

Vrijdag, 5 juli 2024

De Rabobank bestaat 125 jaar en viert dat met € 125,= SportCadeau

Bij een sportvereniging kun je niet verliezen. Want met sport win je vrienden. Daarom steunt de Rabobank al jaren sportverenigingen en sportbonden die aangesloten zijn bij het NOC*NSF.
Sportvisserij Oost-Nederland en de hengelsportverenigingen vallen hier ook onder.

Om 125 jaar Rabobank te vieren, heeft de Rabobank nu tijdelijk de Rabo Sportactie. Hiermee willen zij jonge sporters van 10 tot en met 20 jaar steunen met € 125 Rabo SportCadeau! Dit is een eenmalige bijdrage voor het sportlidmaatschap. Bekijk of je in aanmerking komt voor de Rabo Sportactie. Het Rabo SportCadeau vraag je vervolgens aan in de Rabo App of via Rabo Online Bankieren onder “Producten” > Rabo Sportactie. Deze actie loopt tot en met woensdag 31 juli a.s.